27 czerwca 2012

Prolog

     "Nienawidzę Cię!" - te dwa słowa chodziły mu po głowie. Odbijały się głuchym echem w całym jego ciele. Wypełniały go w środku. Pomimo tego jak bardzo chciał się od nich uwolnić, nie mógł. Najzwyczajniej w świecie NIE MÓGŁ. 
-Za co? - zapytał. Nie uzyskał jednak żadnej odpowiedzi. Zamiast tego usłyszał jedynie wrzask rozpaczy zmieszany z płaczem. O co tutaj chodzi? pytał sam siebie. Płacz nie ustawał, wręcz przeciwnie - nasilał się z każdą sekundą.
     Nie mógł już go znieść. Nie wiedział co ma robić. Rozpacz w tym łkaniu, była wręcz namacalna! Kryło się tam tyle uczuć... Żal, smutek, tęsknota... Przestań... Błagam, przestań już... Zdesperowany wypowiedział słowa, które zakończyły cierpienia.
-Przepraszam za wszystko.

~*~
No to mam za sobą prolog.
Może i nie jest najdłuższy ani za bardzo treściwy, ale mnie się podoba :)
Postaram się skupiać właśnie na tym co MI się podoba w tej historii. Chociaż raz chciałabym być zadowolona z tego co stworzę. Nie miejcie mi tego za złe... :)

Rozdziały oczywiście będą dłuższe. To na pewno.

Następny najprawdopodobniej w przeciągu tygodnia! ;) zaglądajcie, bo może być wcześniej niż myślicie!:*

Do napisania!
Buziaki:***

10 komentarzy:

  1. fajnie, na prawdę fajnie ci to wyszło. :P tak tajemniczo...
    Linexe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo nam to nie mówi. Więc w sumie, nie wiem co się dzieje.. Ale tak miało być, teraz czekamy na pierwszy. | endless-faith.blog.onet.pl |

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, zapowiada się ciekawie;p Czekam na pierwszy rozdział ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie napisane i takie tajemnicze ;)
    Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze piszesz :) i masz rację-pisz tak, żebyś to TY była zadowolona, a inni w drugiej kolejności. To co robisz powinno ci sprawiać radość, żeby miało jakiś sens, a tak chyba jest z pisaniem, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wskazują powyższe komentarze, prolog jest świetny^^ I uwierz wreszcie w siebie dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny :D podoba mi się się xD Czekam na następną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się zaczyna :3 Nie do końca ogarnęłam o co chodzi, ale nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ♥ Proszę informuj mnie o nowych :* / http://id-like-to-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, nie należy do najdłuższych, ale jest najbardziej tajemniczy ze wszystkich, jakie czytałam. Czekam na kolejny wpis, chcę wiedzieć ciąg dalszy :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie, miło by było gdybyś wyraziła opinię na temat mojej pisaniny :) http://skip-the-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo tajemniczy prolog, ale sprawił, że chcę i będę czytać dalej. Zapowiada się naprawdę ciekawie i dzisiaj wieczorem przeczytam kolejne rozdziały i kiedy dojdę do ostatnio dodanego - dam pełną opinię. Jak na tą chwilę bardzo, ale to bardzo mi się podoba i jestem pod wrażeniem!
    W dodatku śliczny wygląd! No i genialny zwiastun, baaardzo mi się podoba, mamo. Sama go robiłaś? Bo jeśli tak to błagam, mogłabyś zrobić dla mnie? :) Nie chcę być nachalna, ale ten zwiastun jest c u d o w n y.
    Ach, no i dziękuję za polecenie mojego bloga (utraconewspomnienia-fanfiction) i zakładce. Dziękuję i już teraz mogę przyznać, że ja również będę stale odwiedzać twojego bloga :)
    Pozdrawiam, villiars (utraconewspomnienia-fanfiction.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń